Fashionjoint

GINA TRICOT SHOES!

Kul att Gina Tricot ska börja med skor! Håller ni inte med? Jag tror det kommer bli skit bra! Modekedjan startar skolanseringen med 12 fräcka modeller som kommer säljas i 30 utvalda butiker. Kollektionen släpps i Oktober & senare i vinter kommer ytterligare en liten kollektion släppas. :) Priserna ligger mellan 299:- och 499:-. För att tjuvkika mera på modellerna klickar ni in här.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.