Fashionjoint

Fredag igen

 
Kanske ska beställa hem spikes i veckan och fixa en tröja såhär snygg? Kommer säkert inte bli av haha..
 
Idag är det fredag. Igen! Vart tog dagarna vägen? Har iaf haft en okej vecka, och denna vecka har varit godisfri, både jag och emil ska inte äta godis på minst en vecka. Ska ner till HM idag och köpa nya underkläder och imorgon ska jag med Tess familj till Strägnäs på marknad, mysigt nu när det är höst ute!
 
Vad gör ni idag?

Posted in: Vardag





Skrivet av: SANDRA

Do it, skit snyggt med spikes juuu :)

Svar: ja, billigare också att ta en gammal tröja man inte använder och köpa nitar för kanske en 30 kronor, än en helt ny tröja :D
sanna hyvärinen

2012-10-18 - 08:58:49
Hemsida: http://shik.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.