Fashionjoint

Naglar

För någon vecka sedan fick jag mina Nail Wraps som jag bloggade om! Så här blev resultatet! Tycker det blev sådär, dessa Nail Wrap var mycket tjockare än de "vanliga". Men det kanske inte syns att det blev slarvigt på vissa ställen? Men jag gillar det ändå!
 
Idag ska jag fixa mina naglar själv, för igår tog jag bort dessa!
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Amanda

Snygga! :)

Svar: tack :)! köpt nail wrapsen på asos
sanna hyvärinen

2012-07-29 - 12:33:32
Hemsida: http://neverstopsmiiling.blogg.se
Skrivet av: Eleonora Adriana ♥

Fina dom var :)

Svar: tack :)! köpt nail wrapsen på asos
sanna hyvärinen

2012-08-05 - 17:04:07
Hemsida: http://eleonoraadriana.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.