Fashionjoint

Drömjacka

Ni vet när man har en dröm tröja, ett par drömjeans eller en dröm jacka i huvudet.

Jag har hittat min dröm jacka. Jag vill verkligen ha den här och jag ska köpa den! Men det var ju det där med att spara till en ny dator. Justja.. MEN sen så är sen min..


Kostar 920 kronor


Posted in: Vardag





Skrivet av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2012-01-13 - 14:14:42
Hemsida: http://flizanlizan.blogg.se/
Skrivet av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Absolut, lägg till mig och säg vilket nummer du blev. så gör jag likadant för dig :)

2012-01-13 - 19:42:06
Hemsida: http://angelica.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.