Fashionjoint

Visa någon vägen

Vad är det med mig och att tänka snabbt? Det är ofta turister som stannar mig och frågar om vägen men jag blir stressad och säger bara det första som kommer upp i mitt huvud.

Haha, igår stannade två skit snygga killar mig i bil, och frågade vägen till coop. Vi stod vi busstorget och jag pekade att dom bara skulle up vidare vid fjärdhundragatan (?) HAHA stackars dom, dom hämnade väll upp vid willys elr något istället. Kunde egentligen bara pekat upp mot stan och sagt att dom skulle följa den vägen. Är ni likadana att ni glömmer bort er och bara säger de första som kommer upp i huvet?


Haha jag tog en annan väg hem så jag inte skulle stöta på dom igen.. :$

Posted in: Vardag





Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.