Fashionjoint

Tips för att fixa trasig puderdosa

Alla vi råkar väl ut för att puderdosan går sönder, det går att fixa jätte enkelt. Det ända du behöver är vodka. Tro det eller ej (!) haha.



1. En trasig puderdosa...
2. Några droppar vodka, haha!
3. Kleta lite med en sked, ta bort klumpar som finns kvar och bred ut till en fin smet.
4. Låt den torka en tag så har du en ny puderdosa :D

Bilderna är tagna från google

Posted in: Tips





Skrivet av: belsas -

Vilket bra tips! Det ska jag prova om jag råkar ut för det! :)



SV: Haha, eller hur! ;D



Kram!

2011-04-11 - 18:26:08
Hemsida: http://belsas.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.