Fashionjoint

Beads by Me.se rabatt

Hej snyggingar :) Fick skit snygga smycken hemskickade från Beads by Me! Visar dom imorgon, men därför har jag gjort ett kollage med lite fint från hemsidan! Helt värt att gå in och titta, billigt är det också. Och Psst! Snart kommer det massa fjäder ear cuffs. Det gillar vi :)

OCH eftersom Anna som äger sidan är så snäll så får mina läsare 20% rabatt! Ni ska uppge våryra i kassan för att få rabatten, gäller till 15 maj.


Klicka på bilden för att komma till hemsidan.

Posted in: Tävlingar & rabatt







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.