Fashionjoint

peytil posters

Så fina posters! Skulle verkligen vilja ha några av dessa hemma.
 
Idag började jag och Emil dagen med en långpromenad. Det är så mysigt och fint med alla höstfärger! Nu har vi precis varit och storhandlat med Stefan och dem står i köket och lagar korvstroganoff. Sitter och kollar på datorn lite och kom precis över en webbshop som säljer så fina posters, Peytil. Det är ett stockholmsbaserat konstprojekt grundat av Eitil Thorén Due tavlorna ska återspegla hans graffitiliknande spontanitet med fokus på modeillustrationer och urbana porträtt. Jag älskar dem, kan inte ens välja en favorit. Sök på Peytil på youtube om du vill komma över hur "lätt" det ser ut när han målar dem!
 
Nu efter maten ska jag svira om ifrån myskläder till många lager varma kläder - då mamma och jag ska åka iväg och rida. Hur mysigt?!

Posted in: Inredning







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.