Fashionjoint

skultuna messingbruk

/ BLACK FRIDAY
Idag åkte jag och mamma till Skultunas fina messingbruk.
 
Gud vad jag är trött (och glad!). Har haft en rolig, mysig och fartfylld dag med mamma i Västerås. Vi besökte Skultuna messingbruk och deras julmarknad. Har kollat på sina fina saker och testat så mycket goda julgodisar och glöggar på marknaden. Har fått så mycket mer julkänslor och önskar bara att snön kommer tillbaka nu. 
 
Dem här rosa lyktorna har jag vart sugen på så länge! Perfekt julklapp till din mamma eller bästa vän.
 
Dem hade även andra sortering som var billigare med små skavanker på! Så tips om ni vill fynda billigare. Ser helt magiskt ut med alla dessa prydnader i både silver och mässing samlade på ett stort maffigt marmor bord!
 
Dog lite när jag såg dessa chopsticks, dessa ska med på min önskelista för julen! Tänk att kombinera favoritmaten med dessa snygga bestick! ♥
 
Fanns så mycket fint att gå och kolla på! Kändes som jag gick 4 varv fram och tillbaka i butiken för att hinna se allt. Sen var det ju proppat med folk också, haha vilket gjorde det svårare att ta sig fram.
 
Stod och velade mellan en consctella med fem eller tio ljuslyktor. Till slut så valde jag den med fem och köpte även till dessa vasinsatser så man kan pryda med fina eucalyptus blad. Så himla nöjd!
 
Dem hade verkligen alla mina favorit prydnader samlade på ett och samma ställe. Dem hade 20% rabatt på allt och jag hade planerat att köpa lite fint till hemmet. Dock tog sista exet av constella ljusstaken ifrån Klong slut precis när jag skulle köpa den. Så vi åkte förbi Cervera inne i city sen, som hade samma rabatt, iför att köpa den. Jag är så nöjd och den pryder vardagsrumsbordet så fint nu :))
 
Sen åkte vi såklart in till Erikslund för att kolla på black friday rean. Blev en tshirt ifrån Gina, en julklapp, Fudge silvershampoo och en deo ifrån Löwengrip. Dem hade grymma erbjudanden överallt! Nu sitter jag hemma och kollar rean på nätet. Klickade hem en bikini ifrån Meloonpro och en snygg hoodie ifrån Hickap. Nu får det räcka med shopping för idag :) Har svårt att hålla ögonen öppna, men måste hålla mig vaken då jag ska skjutsa hem mamma ifrån stan snart. Har ni shoppat något på rean?

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.