Fashionjoint

Womanhood Tote

/ AÉRYNE
 
Hej! Jag känner mig så duktig idag, jag har nu bara på förmiddagen hunnit med så mycket, jag har bla städat lägenheten, rensat min dator på så mycket onödigt och handlat så jag kan göra kikärtsfärs i veckan. Älskar känslan av att få saker gjort som man skjutit upp ett tag.. Ville kika in och dela med en bild på min snygga tygväska som jag köpte för ett tag sedan. Jag som ofta bär runt på min systemkamera kan inte alltid använda någon av mina mindre handväskor. Denna är perfekt inför sommaren. Dessutom så går hela summan till tjejer i Indien för att ge dem chansen att gå i skolan, hur bra? GIRL POWER!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.