Fashionjoint

ny jeansjacka

Jeansjacka med snörning
Älskar snörningen!
 
När jag var på pre-launch eventet för Zara Larsson x H&M i Stockholm så hade jag ju siktat in mig på jeansjackan i kollektionen, som jag också köpte med mig hem. Men sen hittade jag en till jeansjacka i H&Ms vanliga sortiment, som jag gillar så mycket mer och är mer i min stil. Som ni ser så har den snörningar över hela ryggen och armarna, vilket jag älskar! ♥ Det sjuka är att jag har sagt till mina vänner under flera veckor att jag verkligen vill hitta ett plagg med sådna snörningar på. Och jag är jätteglad att jag hitta denna!
 
I alla fall så köpte jag med mig båda hem - och nu tycker jag det känns väldigt onödigt att ha två jeansjackor och jag känner att jeansjackan ur Zaras kollektion är för oversize i modellen för att den ska kunna sitta snyggt på mig. Så jag tänkte sälja den eller alternativt gå och lämna tillbaka den. Någon intresserad? Tog bild på den också - SE HÄR.

Posted in: Shopping





Skrivet av: Veronica

Haha vet att detta är fett sent att skriva men min ÄLSKADE jeansjacka (exakt denna) är totalt borta så letar efter en ny😭 har du sålt den? Om den finns kvar för att köpas så är jag JÄTTEintresserad:-)

Svar: Oj har inte loggat in på min blogg, på så länge då jag inte bloggar längre :) Såg denna kommentar nu, fortfarande intresserad? :)
sanna hyvärinen

2019-03-15 - 08:28:04


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.