Fashionjoint

matilda djerf x ete

Just ordered a bikini
Finns att köpa HÄR (klick!)
 
Godmorgon! Jag har precis kommit till jobbet och är lite tidig. Klickade precis hem en jätte DRÖMMIG bikini i Matilda Djerfs kollektion ihop med Ete. Det blev den här guldiga ihop med en jättefin underdel. Älskar färgen! Jag har ju en hel byrålåda full här hemma men jag är så svag för snygga bikinis, det finns inget bättre man kan bära.. Man bär ju bikinis på varma, semesterdagar utan stess, med en fin bränna. Man kan alltså inte må dåligt när man bär en bikini! :)
 
Nu ska jag sätta igång och jobba, leta lite nya influencers. Tycker mitt nya arbete är så kul! Sedan ikväll blir det grillning hos goda vänner. Hoppas vädret är på vår sida, haha. / tjej som är rädd för att det helt plötsligt ska bli snö igen

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.