Fashionjoint

good vibes

Nytt jobb & valpshopping
Min nya fina sweatshirt, älskar färgen och citatet!
 
Finns att köpa HÄR (klick!).
 
Helt obsessed i denna gröna nyans! Jag vill typ kalla den typ vintage grön(?), men vet att den kallades duck green på hemsidan. Känns så fräsh till våren och kommer nog även vara fin med en bränna på sommaren. Jag köpte storlek S vilken var lite oversize i ärmarna, men det tyckte jag var snyggt. Har ni sett förresten att både Therese Lindgren (signa HÄR för notis) och Hanna Friberg (signa HÄR för notis) släpper kollektioner ihop med NAKD inom några veckor bara? Älskar Hannas kollektion!
 
Idag har vi varit iväg till arken zoo i Västerås och köpt lite hundsaker - hundbädd, koppel och leksaker. Nästa vecka får vi för första gången träffa våran lilla Pablo/Nico som jag vill att han ska heta. Emils mamma har väl sista ordet ändå, men hon tycker Isso, vilket jag inte tycker om så mycket haha. :) Jag vill uppdatera er om en annan jätterolig sak - Jag har ett nytt jobb! Igår var min första dag på Twistshake, där min uppgift är att leta upp mom influncers som vill starta upp ett samarbete med oss och få produkter skickade för att testa. Så är du en av dem så maila mig på direkten! - [email protected]. Jag trivs jättebra och det är ett härligt gäng tjejer jag jobbar med!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.