Fashionjoint

wedding guest

Vilken klänning ska jag välja?
Rosa nyanser - 1 / 2 / 3
 
Ljusare nyanser - 4 / 5 / 6
 
Övriga färger - 7 / 8 / 9
 
Tror jag har glömt att berätta för er att jag och Emil är bjudna på bröllop i sommar. Det ska bli jättekul, speciellt då jag bara har varit på bröllop en gång tidigare. Jag längtar efter att få ha en fin långklänning på mig och känna mig extra uppklädd och mer elegant än vad man gör på vanlig fest. Har kollat på Asos och har hittar några favoriter, men har så svårt att välja någon. Funderar på att beställa hem två olika och se vilken som sitter bäst. Så smidigt på Asos också med fri frakt och retur, så himla bekvämt.
 
Dem rosa älskar jag allihopa! Men hade gärna velat köra på en annan färg då jag körde på en rosa sist, men som sagt gillar verkligen alla dessa tre och kan inte välja en favorit. När det gäller dem ljusa färgerna så är jag osäker om de är FÖR ljusa, för att få ha på bröllop eftersom man inte ska bära vitt? Vad tror ni? Av de övriga färgerna så tycker jag det känns så somrigt med öppna axlar och då behöver jag inte vara rädd för att det kännas för uppklätt. Som ni hör så har jag svårt att bestämma två att beställa hem och testa. Hjälp mig gärna, kolla in dem olika klänningarna och välj video, så ser man bättre hur de ser ut irl.

Posted in: Mode





Skrivet av: Elin

2 och 8 helt klart, sååå fina!

2017-03-24 - 22:45:53


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.