Fashionjoint

söndagsfika

& saker jag ser fram emot
Hej! Igår fyllde Emil år och vi var hos hans mamma hela dagen, där åt vi smörgåstårta och umgicks med hans släkt och min familj. Emils mamma gör så sjukt god smörgåstårta och nu har vi fått hem ett helt fat med allt som blev kvar. Känns som en väldigt lyxig lunch till veckan haha. Annars har jag precis kommit hem ifrån en fika med min kompis Therese. Vi hade massor att ta igen då vi inte hunnit träffats dem senaste veckorna. Efter vi fikade så tog vi en proemnad till torget där vi satt oss i solen och njöt. Vi pratade bland annat om saker vi ser fram emot framöver. Jag ser fram emot så mycket olika saker just nu.
 
- Jag längtar tills den 28de då ska jag klippa mig och veckan efter ska jag fixa brynen. Har väntat alldeles för länge med båda. Älskar att gå till frisören, och hur fräscht håret känns efter.
 
- Första april fyller min mamma 50 år och då blir det stor fest och vi ska bjuda på tapas som jag älskar och jag ska ta med några vänner. Längtar dock mest åt att ge mamma hennes presenter hon ska få av mig, haha!

- I maj så bär det av till Wien med hela Emils släkt, vi är närmare 15 personer som ska åka och det ska bli jättekul då det inte blev någon resa nu i vinter. Om vi har tur så är den nog 25+ i solen då! Tips på saker man kan göra där?

 

- Efter Wien resan så kommer jag och Emils mamma få hem en liten toypudel valp, kolla här vad söta dem är! Sedan min hund Jeffery gick bort i somras så har jag längtat efter en hund så mycket! Detta är det enda jag tänker på om dagarna haha. Har ni tips på fina hundnamn till en tik? Vi funderar på Isa som Emils bror kom på, det känns som det passar en liten hund.


Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.