Fashionjoint

lite finare vardagsskor

Vagabond / Yaris
Mina nya skor ifrån Vagabond. Modellen heter "yaris".
Här i Enköping har vi haft sol hela dagen, så härligt! Vaknade till och med upp av att solen lyste in i sovrummet, finns inget bättre sätt att vakna på. Annars idag har jag hängt med mamma och vi har varit iväg och fikat på ett vego/vegan café här i stan, vi köpte en hummus smörgås och en med pepparots getost på och delade. Såå gott, vill gå tillbaka dit redan nästa vecka med Emil. Man kan tydligen köpa vin och öl där med, super mysig stämning att sitta med några vänner nu i vår/sommar. Nu sitter jag, Emil och hans bror och dricker vin innan vi ska iväg på middag hos hans släkt.    
 

Vill visa mina nya vårskor. Har länge letat efter ett par snygga med klack som man orkar runt med en hel dag nu när allt slask snart är borta. Dessa kommer ifrån Vagabond och är riktigt bekväma. Dessutom så enkla och snygga att matcha med allt, piffar nog upp en tråkig outfit! Ett måste i garderoben.  Kommer användas flitigt.


Posted in: Mode





Skrivet av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

snygga

2017-03-11 - 18:32:40
Hemsida: http://www.joannahalvardsson.se
Skrivet av: Suzanne

Fina skor :) Tycker dock själv att det är svårt med klackar men det är så snyggt :)

2017-03-12 - 08:29:55
Hemsida: http://healthyandfreedoom.blogspot.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.