Fashionjoint

hi smile tandblekning

I samarbete med HiSmile
Så fint förpackat! Exakt denna finns HÄR.
 
Igår hämtade jag ut ett paket ifrån HiSmile på posten, jag ska få testa deras omtalade tandblekning med ledlampa. Jag har sett massor av influencers och bla Kylie Jenner, som gett denna toppen betyg. Till att börja med, hur söt var inte förpackningen? Allt blir så mycket roligare när grejerna är fina, haha. Man fick med tre stycken förpackningar med tandblekningsgelen, en led lampa, en munskena, en lapp med färgskalor på tänderna så du kan jämföra nyans dag 1 vs dag 6. Sedan en enkel steg för steg guide hur man använder produkten. Såg även att dem har en munskölj som smakar kokos, DRÖMMEN, den vill jag ha!
 
Som ni ser ovan så har jag redan hunnit börja testa den. Jag började igår och kommer att bleka tänderna 6 dagar i rad. Jag är så taggad på att se resultat sen. Nu efter en användning så inbillar(?) jag mig att jag redan ser lite skillnad. Denna är även fri ifrån Peroxider, som tydligen är det som brukar finnas i tandblekning som gör att man får ilningar. Jag har för några år sedan testat en annan tandblekning som jag fick ilningar av, men har inte känt något alls med denna. Tummen upp! Ett annat plus var att uv ljuset stängs av automatiskt efter 10 min vilket är så bekvämt, då slipper man dona med tidtagarur.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.