Fashionjoint

8 statement tees

Designade av influencers
1. Allisguijarro / 2. Andrea Hedenstedt / 3. Debiflue / 4. Rahnee Bransby / 5. Iva Nikolina / 6. TrandyTaste / 7. Milenalesecret / 8. Linn Ahlborg
 
NAKD har ett jättekul samarbete med 8 olika influencers. Där dem har fått designa en varsin statement tshirt med olika texter. Den influencern vars tshirt säljer bäst, får designa en hel kollektion! Hur häftigt? Jag är jätte avundsjuk! En bra grej för mig dock är att jag älskar NAKDs tshirts (se mer HÄR) och har tänkt beställa massor av olika nu till våren och nu har jag fler snygga att välja bland. Älskar den tredje som är vit med röd text, speciellt att det inte är en oversize ärm på den. Annars gillar jag fyran och åttan. 

Posted in: Mode





Skrivet av: Jenny

Heyyy! Har nyligen hittat din blogg - ville bara påpeka att det är svårt att bläddra tillbaka i dina tidigare inlägg. Det finns varken en "nästa sida >>" och i arkiv-menyn försvinner menyn när musen scrollar neråt (haha hoppas du förstår...) tack för en inspirerande blogg! :)

2017-03-08 - 00:44:02
Skrivet av: Mirjam Therese

Åh vilken bra kampanj! Min favorit är lätt den sista!

Svar: Min med, den är tyvärr slut! :(
sanna hyvärinen

2017-03-09 - 07:44:44
Hemsida: http://mirjamtherese.blogg.se
Skrivet av: Hanna

Jag gillar den sista bäst!

2017-03-10 - 17:07:05
Hemsida: http://hannafialotta.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.