Fashionjoint

Wanted: blue

Ett måste i sommargarderoben
1. Skor / 2. Randig topp (finns snart på H&M) / 3. Topp med knut / 4. Ribbat linne / 5. Broderad skjorta / 6. Klänning / 7. Volang topp / 8. Shorts / 9. Bikini överdel & underdel / 10. Tshirt  / 11. Väska / 12. Vida byxor
 
Hur fräscht är det inte med blåa kläder på sommaren? Älskar det ihop med en solbränd hy! Ni har ju redan sett min blåa sommarblus ifrån Zara, men känner att jag behöver mer fräsha blåa plagg i sommar. Och på bilderna ovan ser ni ju hur fint man kan matcha blått med jeans. Ska till västerås i veckan med mamma och tänkte kolla på lite somriga plagg då.. Vet ni, för någon vecka sedan beställde jag hem så sjukt mycket sommarkläder ifrån Nelly för typ 2500kr, när jag fick hem allt så var passformen på typ allt jättekonstigt och hälften såg inte ut som på bilderna, så det slutatde med att jag skickade tillbaka allt förutom en tshirt för 149 kronor haha.. Känner ni igen er? 

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.