Fashionjoint

önskelista

24 ÅR
 
1. Gråa linne sängkläder / 2. Sommarklänning no. 1 & no. 2 (ej med på kollage) / 3. Skultuna bokstöd / 4. Self träningsshorts i S / 5. GoPro Hero black 5 / 6. Bikini överdel och underdel i 36 / 7. Bianco Espadrillos / 8. Urban Outfitters presentkort / 9. Bombas sportstumpor / 10. Oribe texturing spray / 11. Fryst Acai / 12. Pavina dubbelväggat glas, 35 ml / 13. Skultuna Kin, dusty pink ljuslyktor / 14. Maybelline Concealer i light / 15. Skultuna, bricka i M
 
Nästa vecka fyller jag år! Yeeey, älskar att fylla år, typ ända gången på året som man har alla vänner och släkt hos sig samtidigt!? Jag brukar alltid dela med mig av en önskelista innan och tänkte att det var på tiden att jag lägger upp den nu. Som ni ser är det mycket ifrån Skultuna, men jag älskar alla deras produkter och just dessa med mässingdetaljer. Annars är det lite allt möjligt - just GoPro kameran, sängkläderna i linne och träningsshortsen är några saker jag länge suktat efter själv och skulle bli överlycklig för. Det andra är saker jag också mer än gärna skulle vilja ha till bla till sommaren och i hemmet. Blir såklart glad om folk bara vill komma och fira mig med tårta på min födelsedag! ♥ Haha.. var även tvungen att ta med den frysta acaien som jag älskar att äta till frukost! Finns inget godare, vill ni se hur jag gör min acaibowl?

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.