Fashionjoint

off shoulder & randigt

/ CHIQUELLE
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6
 
Nu börjar verkligen sommarvädret komma igång på riktigt. Har kunnat lega och solat på balkongen eller på baksidan hos Emils mamma flera dagar i rad. Ett sommarplagg man måste ha i sommar är den randiga off shoulder toppen. Det bästa med dessa toppar är att dem passar lika bra till vardags som till dags/kvällsfesten, eller festivalen. På Chiquelle kryllar det av dessa i olika varianter och jag hittade en favorit jag verkligen skulle vilja ha. Skulle passa perfekt när jag ska till Stockholm och kolla på Veronica Maggio. Förresten, tänkte knåpa ihop ett inlägg med lite av mina sommarplaner.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.