Fashionjoint

nyheter - kylie cosmetics

Summer Vacation 2017 kollektion
Bilder ifrån Kylies snapchat @kylizzlemynizz
 
Gårdagskvällen på räkbåten var så lyckad och rolig! Vi pratade om allt ifrån midsommarplaner till gamla minnen och sjöng med i alla trubadurens låtar. Så mysig kväll med mycket skratt! Jag tror jag har tipsat er om räkbåten förr, men har du inte hört talas om den, så kan du läsa mer här (länk!). Tips inför sommen :).
 
Sen blev jag upphämtad av Maggan, Emil och Elton och i bilen påväg hem så såg jag att Kylie Jenner bombat sin snapchat med massor av bilder och klipp på nya produkter som hon kommer släppa i veckan. Kollektionen heter Summer Vacation 2017 och innehåller så mycket fina produkter. Ni ser några av dem ovan. Jag använder hennes lipkits jätte ofta och är väldigt exalterad på denna kollektion! Jag är mest sugen på att köpa "The Wet Set Pressed Powder set" - ett skimrigt puder som är torrt, men känns blött när du applicerar det. Du kan använda den både i ansiktet och på kroppen. Men är även nyfiken på att köpa lite nya lipkits också, bla Grape Soda i velvet och Exposed i matte. Kolla in färgerna på hemsidan Kyliecosmetics.com. Produkterna i den nya kollektionen släpps natten mellan torsdag - fredag klockan 00:00 svensk tid. 

Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.