Fashionjoint

helgen med elton

Hos uppfödaren, när vi skulle hämta honom.
 
Elton trött efter en helg med massa bus och nya intryck! ♥
 
Tror inte ni förstår hur mycket jag har lekt och gosat med den här lilla krabaten i helgen. Jag och Emils mamma åkte ju och hämtade Elton tidigt i lördags och sen dess har jag varit med honom hela tiden, om inte han har sprungit efter mig så har jag sprungit efter honom. Man blir som kär haha, jag överdriver inte ens.. Jag trodde han skulle tycka att det var ensamt eller tufft att lämna alla sina syskon och sin mamma. Men han har lekt och busat och sovit utan problem i helgen och är nästan helt rumsren redan(!). Till och med bilresan hem gick exemplarisk. Han älskar att bitas i näsan och sova på ens hals/bröst. Han går på högvarv i en timme och vill busa och springa massor, innan han ska sova djupt en timme och så går det så runt och runt. Det är så kul att se honom upptäcka hela baksidan hos Emils mamma eller när han klantar sig och ramlar för att han gått in i en maskros. (Förstår ni hur liten han är!?) Alla som har hälsat på honom och som har sett bilder på honom innan, säger att han är så mycket mindre i verkligheten, och det är han verkligen, så bilderna ovan gör han nog inte rättvisa.
 
Nu ska jag snart ta mig en promenad ner till honom och ikväll bär det va på räkfrossa med några vänner då vi ska åka en båt där man får äta hur mycket räkor man vill. Hur gott??

Posted in: Vardag





Skrivet av: Carina

Men, åh.....vilken liten sötnos <3

2017-06-20 - 20:23:53
Hemsida: http://doggarnas.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.