Fashionjoint

STRÅVÄSKOR

STRAND & STORSTAN
Strandväskor att ha till både stranden och storstan. - Pimkie, rött broderi / Affari rosa randig / H&M naturfärgad / Chene, ovalLisasaysgah, oval (bild) / Vanessa Seward, oval röd / Sensi Palmas Maxi / Revolve hola bag
 
God eftermiddag! Idag har i princip legat hemma hela förmiddagen i soffan med extrem mensvärk. Bara tagit mig ut på en kort promenad med Elton som var här på förmiddagen och det blåste såå mycket. Jag vill ha varmt så man kan hänga vid stranden hela dagarna.. Mamma och jag har en liten strand här i Enköping som vi alltid åker till på somrarna och jag längtar tills vi åker dit, det har inte blivit av ännu. Då tar vi med en hel strandväska med matsäck och en bra bok och hänger där hela dagen och varvar mellan att sola och bada. Påtal om strandväskor - har ni sett trenden att ha strandväskan även till vardags? Jag älskar det! Den perfekta väskan när alla andra väskor tar för mycket plats i din outfit. Stråväskan gör den direkt effortless cool! Favoriterna är dem ifrån svenska Chêne.
 
I veckan har vi faktiskt bokat en resa till Kroatien ihop med hela Emils släkt till nästa sommar, vi har alltid velat åka dit då Emil är halv kroat och när man ser bilder ser det så vackert ut. Hoppas dock att vi reser iväg innan dess också, känns så långt dit haha! Nu känns magen liite bättre så jag tänkte hoppa in i duschen och ha i lite hårinpackning och hinna måla naglarna innan Emil kommer hem.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.