Fashionjoint

min spotifylista

Mini class reunion
Ed Sheerans nya låt han släppte för någon dag sedan! Riktigt bra!
 
Jag vill att Sofia Karlberg ska göra covers på hela min spotify lista, allt låter bärre när hon sjunger. Speciellt denna!
 
Både orginalet och denna akustiska version är bra.
 
Ikväll kommer jag ha en mini class reunion hemma hos mig då jag och 4 tjejer ifrån min klass i högstadiet ska komma hit. Det ska bli så kul för jag har träffat dem lixom var för sig efter, men inte allihop tillsammans. Vi ska spela sällskapsspel, beställa indisk mat och dricka gott. Under dagen har jag uppdaterat min spotify lista med lite bra låtar inför kvällen! Följ eller lyssna på min lista här.

Posted in: Musik







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.