Fashionjoint

tips på ingefäradryck

Boosta immunförsvaret!
+ honung, om man vill ha det!
 
Kommer ni ihåg att jag förr tipsade om denna ingefära shot som man ska ta på morgonen? Det var ett halvår sen som jag tipsade om dessa, men det inlägget är fortfarande ett av mina mest lästa. lbland blir man förvånad av vilken typ av inlägg som drar mest läsare.. I alla fall, efter ett tag när jag druckit den ifrån Ica gott liv, så fick jag ont i magen, då den är väldigt stark. Så nu ska jag börja göra min egna istället på morgonen, en snällare variant för min mage.
 
Såhär gör jag: Jag river bara ingefära och har i en mugg, sedan pressar jag i citron, häller över kokande vatten och ibland tillsätter jag även honung. Voila! På sommaren kommer jag göra den i större mängd i en behållare och dricka kall, som en shot, som Emma. Jag har verkligen börjat älska ingefära mer och mer och mitt senaste craving är ingefärapastiller ifrån Renée Voltaire, ni MÅSTE testa dem! Har ni fler tips på ingefära "godis"?

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.