Fashionjoint

&other stories levererar

Basplagg + feminism snack
 
 
Hur fina basplagg har inte &Other stories? Ett bra löfte inom stil detta år kan ju vara att skaffa en grym basgarderob med kläder man alltid kan använda och inte tröttnar på. Då ska man verkligen kolla in deras utbud. Så sugen på att klicka hem dessa svarta byxor med dessa coola detaljer på sidorna.
 
Suttit och kollat på farmen nu på kvällen, stängde av för vart så sjukt provocerad av han killen som snacka gojja om feminism. Håller med Elisabeth i Farmen att "inte alla män är våldtäcksmän, men alla våldtäcksmän är män". Jag hör och ser sjuka saker varje dag som visar att feminismen är så sjukt viktig. Ta en dag du med och tänk på hur män beter sig i din omgivning. Så fort jag hör att någon inte är feminism så tar jag den diskutionen och det borde alla göra. Blir jätte irriterad när män säger "Inte alla män! Och ni kvinnor kan faktiskt också våldta och mörda ovs.." JA - men den lilla(!!) procenten formar inte ett helt samhälle. #SupportYourLocalGirlGang
 
/ MVH Tjej som ville skriva av sig

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.