Fashionjoint

mulvadsgrå naglar

En mysig dag hos Mia
Så nöjd med mina naglar!
 
Idag så har jag efter min sena grötfrukost varit iväg till en liten salong här i Enköping för att fixa naglarna. Var såå länge sedan jag fixade naglarna (senast var när jag gick min utbildning och vi tränade på varandra!). Jag valde en diskret mulvadsgrå färg som passar denna grå årstid och ballerinaform. Så nöjd och man känner sig så fancy med fina naglar.
 
Efter jag var klar där så hade jag och Mia bestämt att jag skulle ta med mat ifrån Royal Street, ett hamburgeställe här i stan. Det blev en varsin garlic burgare och till det typ chips dränkta i vitlök och ostsås. Mat för typ fyra personer, haha.. vi orkade bara hälften. Nu ska vi spela spel och mysa hela kvällen. 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Linda

Åååh nu saknar jag när jag gick och fixade naglarna, man känner sig fräsch. Superfina och älskar färgen!

Svar: Ja! Dock så är det "bekvämare" med korta tycker jag, så när jag går dit nu denna månaden så vill jag nog ha korta igen haha :)
sanna hyvärinen

2017-02-01 - 14:53:47
Hemsida: http://sweetkay.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.