Fashionjoint

midtown inredningsbutik

Nicolas Vahé / Dekohem
Midtown inne på gallerian Igor
 
Dessa guldiga korgar skulle vara en perfekt inredningsdetaj på en bänk i badrummet.
 
Är det bara jag som kan gå runt i dessa hyllor med ätbara saker ifrån Nicolas Vahé, hur länge som helst?
 
Idag har mamma och jag varit i västerås city, jag kollade efter en inflyttningspresent till min kompis Therese. Vi var bland annat in på den nya inredningsbutiken Midtown. Dem hade så mycket fint så man visste inte vart man skulle börja kolla någonstans. Var sugen på att köpa med dessa gudiga underlägg ifrån dekohem, fanns i servetter också. Så fina mönster! Kan verkligen tipsa er att besöka denna butik om ni vill köpa något nytt till hemmet.
 
Jag ville även kolla på H&M efter någon partyvänlig tröja/klänning inför inflyttningsfesten.. Men hittade ingenting snyggt, är så sugen på att istället kolla in H&M Trend i uppsala eller stockholm, när jag kollar dem plaggen via nätet så hittar jag så mycket fint.

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.