Fashionjoint

mål inför året

/ Min bucket list
Jag vill flytta år 2017 till större lägenhet

Spara mer pengar än 2016 + börja pensionsspara lite i månaden

Resa minst 3 gånger (1 resa bokad redan i maj!)

Besöka ett super lyxigt spa tillsammans med Emil

Springa ett lopp (Update: BOKAT OBSTICLE RUN) + testa på en ny träningsform
 
Njuta mer av nuet

Gå på en festival
 
Sitta mindre med mobil/ipad/dator hemma

Äta mindre kött i helhet och även ha flera vegetariska veckor

Bjuda hem folk på middagar/spelkvällar oftare
 
Effektivisera mina dagar, allt ifrån att planera blogginlägg bätrre, till att få saker gjort hemma

Bli duktigare på att skriva i min dagbok (skrivit i den sedan 2001, hur kul!?)

Dricka mer vatten (dricker väldigt ofta bara 1 glas vatten per om dagen, mår inge bra av det)

Lära känna nya vänner

Jobba med något jag älskar

Ha en månad helt fri ifrån snacks/onyttigt som jag hade 2016

Dubbla mina läsare på bloggen

Tacka ja till mer äventyr

Läsa minst 4 böcker
 
Lära mig ett nytt språk
 

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.