Fashionjoint

Lingerie for valentines

Treat yourself
Översta raden, Nelly - 1 / 2 / 3 / 4
Nedersta raden, Love Stories - 1 / 2 / 3 / 4
 
Hur fina är inte dessa underkläder? Snart är det redan alla hjärtans dag och det känns som det inte var längesedan jag tyckte det var en evighet dit. Dessa bhar är en fin present till dig själv, för en sådan måste man ju också ha såklart! De med silkesdetaljer ifrån Love Stories är så vackra.. (om du är kille och läser detta så köp ett set därifrån till din flickvän, hon kommer bli superglad!) Jag har planerat en liten sak jag ska ge till Emil, en personlig fin present med lite eftertanke, som jag tror han kommer bli jätteglad över. Annars skulle jag gärna vilja gå ut på restaurang bara, gärna den nya tapas restaurangen i stan. Har du köpt något till din partner?
 
Ikväll så ska vi bjuda Emils bror och kompis på trerätters för dem fyllde år förra veckan. Det blir råraka med gräddfil, löjrom och rödlök till förrätt. Sedan entrecote med potatis och hemmagjord beasås. Till efterätt blir det stekta bananer, med sirap och farinsocker på till kall glass. (jag har dock börjat min snacks/sockerfria månad nu och skippar efterrätten)

Posted in: Tips





Skrivet av: Sarah

Vad kul me lite tips :)

2017-01-25 - 17:52:35
Hemsida: http://CheerSarah.devote.se
Skrivet av: Bella

Så snygga!

Svar: Håller med!! Underkläder kan kan man inte få för mkt av :)
sanna hyvärinen

2017-01-25 - 17:54:05
Hemsida: http://nouw.com/bellss


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.