Fashionjoint

kläder inför kvällen

Spetsbody & kimono
Den fanns i svart, blå, denna röda eller en fin teal grön färg. 
 
 
Imorse så vaknade jag av att Mia kom och knackade på, jag gjorde bananpannkakor till henne och mig och jag lärde henne äta keso på hårtbröd med min goda kryddblandning, haha. Nu sitter vi och planerar inför kvällen. Vi ska ju på inflyttningsfest ikväll, och jag ska snart börja locka håret och måla Mias naglar så det är klart. Ville bara kika in och visa vad jag köpte att ha på mig ikväll. En festlig kimono och denna supersnygga body som jag tänk att ha svarta jeans till bara. Kika in på H&M och testa denna om ni får chansen, man känner sig super festlig i denna!

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.