Fashionjoint

Happy new year

Hej! Tack för att ni har kollat in här varje dag fast jag inte uppdaterat. Jag valde att ta en liten paus ifrån bloggen nu över jul och nyår. Jag hoppas ni har haft den mysigaste julen och en rolig nyårsafton. Själv så firade jag julafton med min pappa, bror och farmor och farfar. (Mamma var utomlands) Jag har inte så stor släkt, men jag tycker det är mysigt med bara oss :) Runt midnatt när vi var klara, så åkte jag till Emils släkt och var där några timmar och öppnade julklappar ihop med dem. Jag är så tacksam över alla julklappar jag fick och jag kommer alltid tycka julafton är den mysigaste dagen på hela året.
 
På nyårsafton så var vi här hemma, jag och två kompisar och lagade mat. Det kändes som allt gick i slowmotion vid tolvslaget när vi sprang i klackarna ner till korsningen för att få se alla fyverkerier och folk skrek ifrån sina balkonger GOTT NYTT ÅR! Sedan fuldansade vi och skrattade hela kvällen, haha. (Tror Emil fick sig ett gott skratt dagen efter när han såg alla bilder och klipp på oss på sin ipad). 

Posted in: Vardag





Skrivet av: nina h

Å söta Jeff. Vad otroligt fina bilder och vad fin du är.
Vad kul ni verkar ha haft på nyåret. kram mamma

2017-01-21 - 20:31:25


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.