Fashionjoint

zara larsson x H&M

Lush Life kollektion
 
Åhh ingen har väll missat att Zara Larsson har gjort en liten kollektion ihop med H&M som kommer släppas den 18 maj? Jag är jätte taggad då jag diggar hennes stil både på scen och privat. Kan tänka mig att jag kommer fastna för något av plaggen. Som det ser ut på bilderna så är det en ”Lush Life” kollektion. Zara själv beskriver den som lekfull, ungdomlig och lite glamorös. I samband med detta samarbete så kommer även H&M promota Zaras första album So Good som hon släpper den 17 mars (Längtar så mycket!) med hjälp av digitala skärmar runt om i världen. Se klippet HÄR

Posted in: Mode





Skrivet av: Alice

Åh vad spännande! jag ska helt klart kolla in!

2017-02-27 - 15:46:41
Hemsida: http://alicelindstrom.se
Skrivet av: Bella

Är så taggad på detta!

Svar: Jag med!!
sanna hyvärinen

2017-02-27 - 16:29:05
Hemsida: http://nouw.com/bellss


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.