Fashionjoint

new in: patches

For my new laptop
Visst är dem fina?
 
.. TADA - Coolt va!? Dessa köpte jag ifrån Loavies (LÄNK!) och det gick på 150 kronor.
 
Titta vad snyggt jag har piffat upp min dator! Jag satt och letade tygpatches att pryda min nya vita tshirt med, när jag hittade dessa puffy stickers. Kände direkt att jag ville snygga till min nya laptop som jag fick i julklapp av pappa (tack pappa!!). Jag köpte tre olika ark för jag fick sådan beslutsångest, sedan hade även Monki jättemånga fina, men kände att detta fick räcka haha. Detta är verkligen en trend jag vill HISSA. Även såklart att ha på kläder, väskor, skor och liknande också. Den är inte jättesvår att hitta nu då både designerkollektioner och vanliga klädkedjor har dessa plagg i deras utbud.
 
På tal om datorn - jag är sååå tacksam att jag fick denna i julklapp, då min dator jag har nu har börjat krångla lite. Det enda minuset med att byta dator, är att jag är beroende av mitt windows live mail program och hatar verkligen den mailen som följer med i windows 10 (hur kan man ens göra en layout där man bara kan se typ 6 mail åtgången i lista, istället för 30?? och man fattar inte ens vilka som är olästa och lästa..) jag vill absolut inte byta.. Ikväll ska därför pappa komma hit så ska vi se om jag behöver köpa den jag har nu, eller om vi kan hitta en liknande jag kan nöja mig med. Som tack så ska vi göra hemgjorda hamburgare att bjuda på. Mysigt!

Posted in: Shopping





Skrivet av: ISA

Åh snyggt! Allt blir ju roligare om man pimpar det lite sådär :)

Svar: Ja så snyggt, blev nöjd! :)
sanna hyvärinen

2017-02-02 - 17:42:38
Hemsida: http://isabyl.devote.se
Skrivet av: Anonym

Så himla fint! :) Är sugen på att pimpa min dator med lite patches! :D

2017-02-05 - 11:39:56
Skrivet av: Felicia

Så himla fint! :) Är sugen på att pimpa min dator med lite patches! :D

Svar: Kolla in asos, loavies och monki :)
sanna hyvärinen

2017-02-05 - 11:40:13
Hemsida: http://storasysteralskarmode.blogg.se
Skrivet av: Maja - Frontside

Åh vad fina!! :)

Svar: Tack!
sanna hyvärinen

2017-02-12 - 12:50:09
Hemsida: http://frontside.itgirls.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.