Fashionjoint

ivyrevel faun faux fur

Teal grön pälsjacka
Hur mysig är inte den här?
 
Slutsåld - Zalando / Länkar ändå för man kan få mail om den kommer in igen.
 

Jag älskar denna (fejk) pälsjackan ifrån Ivyrevel. Ville ha den på alla hjärtans dag, men då var det fortfarande liite för kallt ute för att den. Men någon solig dag så ska jag inviga den! Har länge letat efter en som man inte ser ut som en brottare i och ser suuuper bredaxlad ut ii. Denna är givetvis stor och pluffig, men inte alls som de andra jag testat i ort modell. Sen så är den ju min absoluta favoritfärg. Valde mellan denna och denna. Men den andra var slut i min storlek, så då slippte jag beslutsångesten, haha.

 

Nu är det snart fredag igen och snart kommer mamma och hämtar mig för jag ska sova över hos henne idag. Imorgon ska jag luncha med en gammal kollega och på måndag börjar jag nya jobbet! Ihh, är lite nervös faktiskt.


Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.