Fashionjoint

heldag i sthlm

Acai bowl, shopping & Nividas
Hej! Igår så hade jag och Emil en heldag i Stockholm, då vi skulle på teater på kvällen. Vi började med en sen frukost på Reload på Sveavägen 78. Jag var inte jättehungrig och tog en riktigt god acai bowl med banan, bär, jordnötsmör och granola. Emil tog en sallad som enligt han var den godaste han någonsin ätit. Om ni letar efter ett frukost/brunch ställe i Stockholm så måste ni hit. Efter det så gick vi runt och kollade i alla möjliga butiker. Ville förbi Urban Outfitters, men dem hade stängt ner, eller ska dem flytta? Någon som vet? Jag köpte iaf ett par skor ifrån Vagabond.
 
Här ser ni Josefin Dahlbergs kollektion!
 
En annan grej som jag verkligen ville göra, var att besöka Nividas som säjer usnygga glasögon. Jag har väldigt ofta ont i huvudet och jag tror att det kan bero på min dåliga syn. Men jag har ju vägrat haft glasögon när jag var yngre och tänkte att nu måste jag skärpa mig och skaffa ett par jag iaf kan ha på jobbet ibland eller när jag sitter framför datorn osv för att se om det hjälper. Nividas har så många snygga och trendiga glasögon och dem har en tjänst där man får låna hem tre par och testa hemma i 5 dagar kostnadsfritt, så det gjorde jag såklart. Tänker visa dem någon dag! Efter det så kollade vi på teatern, som inte Emil eller jag tyckte var värst bra. Eftersom vi var helt slut i fötterna så åkte vi hem och somna direkt :)

Posted in: Vardag





Skrivet av: Freja

Vilken mysig dag :)

2017-02-28 - 15:15:37
Hemsida: http://frejamarley.nu


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.