Fashionjoint

fudge silverschampo

Gult är fult
Schampoo - HÄR / Balsam - HÄR / Paketpris, båda - HÄR
 
Hej! ♥ Jag hoppas ni alla hade en jättefin alla hjärtans dag igår. Själv så var jag ute och åt middag med Emil på Caliente, en tapas restaurang i stan. Det var ett tag sedan bara han och jag gick ut, det var i alla fall jättemysigt. Igår på dagen så fixade jag mig lite, målade naglarna, rakade benen (haha!) och lockade håret. Men jag duschade även med dessa omtalade produkter ifrån Fudge som ska ta bort gula nyanser.
 
Bilder tagna ifrån google.
 
OOUUF säger jag bara. Dessa slår Maria Nilas (bloggat om HÄR) med hästlängder. Ett bra silverschampoo är ett måste för mig då jag vill slippa alla varma gula toner i mitt hår som jag har naturligt. Jag vill ha askigt och kallt. Schampoot är den mörkaste lila du kan tänka dig och färgar lätt av sig på huden, och trollar bort ALLA gula och orangea toner i håret. Jag hade inte några gula toner alls kvar i håret och ifall man har i den för länge så blir håret lila (så bra funkar den!). Effekten är mycket större med denna än Maria Nilas. Dem luktar även helt underbart och efteråt så blir håret otroligt lent. Min kompis Mia testade också denna sist hon var här efter vi hade bastat och även hon blev positivt överaskad! Ni som är "gulblonda" och vill ha kallare hår MÅSTE köpa denna.

Posted in: Skönhet





Skrivet av: sofiasmode

Jag använder också de produkterna och tycker de är grymma! Har provat flera olika produkter men de här är verkligen överlägset bäst ! Fin blogg har du också:) Trevlig helg!<3

Svar: Håller med :) ÅH tack!
sanna hyvärinen

2017-03-03 - 08:03:34
Hemsida: http://sofiasmode.com


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.