Fashionjoint

randig höstig blus

/ från LINDEX
 
Så fin nu till hösten. Älskar volangerna och de tunna ränderna, vilket är väldigt trendigt just nu - speciellt i rött. Ett inspiratoins-inlägg med just såna plagg kommer på bloggen snart. 
 
När jag gick på stan sist så hittade jag den här fina blusen på Lindex. Den passar perfekt till mina nya blåa jeans ifrån Zara. Tänk er denna ihop med jeans och en snygg cross-body handväska, till en dag på stan eller en AW. Skynda er till Lindex och testa den ni med, fanns även i blå tror jag! :) Dem har fått in många fina blusar.
 
Idag på förmiddagen har jag varit iväg och spelat minigolf med min pappa och bror, det var väldigt roligt men jag kom sist som vanligt, haha. Imorgon ska jag och mamma iväg till västerås för att köra en höghöjdsbana.. igen! Tror inte det finns något roligare, som ni märker så är det något jag verkligen fastnat för, man får sådan adrenalinkick av det. Nu har jag en galen Elton som vill få lite uppmärksamhet, hejdå, puss!

Posted in: Mode





Skrivet av: Viktoria

Så fantastiskt fin blus!

Svar: Tack! Älskar den :D
sanna hyvärinen

2017-08-15 - 19:49:06
Hemsida: http://cookiesanddreams.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.