Fashionjoint

paradisverkstan

/ på Öland
Kolla vad vackert det blir när dem ställer produkterna färgkoordinerat. Såhär vackert är det i hela Paradisverkstaden. 
 
Här är ett jättebra exempel på vad jag menade med mitt tidigare inlägg - hur snyggt det kan bli om man inreder med mer naturmaterial. Och hur fint passar inte det kalla gråa ihop med den obehandlade eken och kaktusen? Älskar det!
 
Jag har sedan förra året en lykta i pastellrosa, och köpte nu den gröna i pastell. Så fint att blanda olika varianter och färger.
 
Hej! Nu är jag hemkommen ifrån Öland. Det har varit så himla mysigt att tälta och jag har vaknat upp så utvilad varje morgon, det finns inget mysigare än att tälta! Vi har inte haft bästa vädret, mycket blåst och bara sol två dagar. Men när det väl är sol på Öland, är det som en stor dagsfest med sköna människor och musik överallt. Men om man ska sammanfatta veckan skulle jag väl säga att vi åt mycket god mat, drack många goda viner och satt med koftor och filtar hela eftermiddagarna och umgicks med trevligt folk vid tältet. Ni måste åka dit om ni inte varit där!
 
En av utflykterna vi gjorde, som vi gör varje år - är att besöka Paradisverkstaden. Där dem designar bland annat maffiga fat, glas och ljuslyktor i jättefina former och färger. Produkterna är jättevackra, men en stor del varför man besöker verkstaden är också omgivningen. Det är så vackert inrett med deras färgkoordinerade produkter och med en fin trädgård utanför som man kan äta/fika i. Sedan har dem även en övervåning med grym inredning, både jag och Emil får varje år så mycket inspiratoin där, då det är mer annorlunda märken och möbler man inte sett tidigare.

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.