Fashionjoint

fina handväskor

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6
 
Är det bara jag som går och tänker på att det snart är höst? Bara tre veckor kvar av augusti. Sommaren i år har gått så snabbt.. Håller ni med? Hoppas vi hinner hitta på mycket nu dem sista veckorna av sommaren. Vill att det blir lite mer sol igen så man kan sola och bada mer. :) Jag tröstar mig med att det kommer in så sjukt mycket snyggt i alla butiker inför hösten. Eftersom det regnade tidigt imorse så spenderade jag morgonen med att kolla på snygga handväskor. Kolla vad fina dessa ovan är, nummer 1 är min favorit. Nu blev jag sugen att åka en heldag till Stockholm och shoppa. :)

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.