Fashionjoint

Elsa hosk x BIKBOK

Med vintagekänsla och inspiration ifrån New York
Vad tycker ni om de första bilderna av kollektionen?
 
Ni har väl inte missat att Elsa Hosk släpper en kollektion ihop med BIKBOK i september, så roligt! Hon säger att hon har tagit inspiration av sina vänninors privata stil i New York. Hon beskriver kollektionen som lekfull med en flickaktig attityd. Det har bara släppts några bilder på kollektionen hittills och det man kan se är bland annat t-shirts och hoodies med coola tryck, plagg med vintagekänsla, klänningar OCH - ett matchande set i rosa manchester! ♥ Min favorit helt klart. De andra plaggen var inte alls i min stil. Klänningarna var lite för "flickiga". Vi får hoppas att detta inte är hela kollektionen och det kommer fler plagg med mer vintagekänsla eller lika coola som de rosa setet. Priserna varierar från 149 – 699 kr.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.