Fashionjoint

velvet interior

1. Soffa / 2. Soffa / 3. Stolar & puff / 4. Sittpuff
 
Igår hade jag en jätte trevlig kväll med några vänner och vi hade styrt upp en drinkkväll där vi gjorde en varsin drink och bjöd varandra på. Jag gjorde Tom Collins, men kvällens favoriter blev en fizzy bubble drink och blåbärsnyp shoten. Ni kan ju tänka er hur trött jag var imorse och jag låg kvar en lång stund innan Emil och jag beställde kebab, haha.
 
Fortfarande helt insnöad på att ha sammet i inredningen och sedan jag fick veta att Ikea nyligen släppt en sammets soffa och sittpuff i deras STOCKHOLM 2017 kollektion (se HÄR). Så jag har kollat massa inspirationsbilder och det finns inget jag vill ha så mycket som en sån här soffa just nu.. Om ni kollar in länken på Ikeas nya kollektion så kolla in skåpet i rotting och ask också, så sjukt fin.

Posted in: Inredning





Skrivet av: NP

Ja gud så snyggt med sammet på möbler men undrar hur det slits och om det blir fult efter ett tag. kram

2017-04-11 - 18:02:11


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.