Fashionjoint

valborg kläder

NAKD sweatshirts osv
1 / 2 / 3
 
4 / 5 / 6 
 
7 / 8 / 9
 
Pratade med Mia i telefonen för ett tag sedan och planerade lite inför valborg, vi ska till Uppsala då! Så taggad. När jag sa att jag inte visste vad jag skulle blogga om och att jag hade noll inspiration, sa hon "skriv om shopping inför valborg då" för jag satt och länkade henne super snygga tröjor som också var tillräckligt varma för valborgväder. Jag personligen tänker att jag vill ha något liknande ovan som en snyggare sweatshirt och jeans! Tänk er den gröna tröjan till jeansjackan och de svarta slitna jeansen!

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.