Fashionjoint

trend - korsetten

Inspireras av Kim K
De ribbstickade kommer ifrån Desordre. / Vad tycker ni om korsett trenden?
 
Denna korsett trend blir bara mer och mer populär. I början tyckte jag den var för överdriven, men nu finns den i så många olika stilar och jag måste säga att jag tycker det är väldigt snyggt beroende på hur man stylar det. Det lixom lyfter hela outfiten om man stylar rätt.
 

Jag tycker det är snyggast är att ha en korsett över en oversize tshirt eller när den är inbyggd i plagget. När man bär ett oversize plagg är det lätt att se rak och bred ut och lixom ”större”. Om man då bär ett korsett bälte över så framhäver man lixom sina naturliga kurvor istället för att gömma dem. Många plagg på marknaden är inspirerade av trenden, här är några..

 

 1 / 2 / 3 / 4 / 5 - Finns även super fina på Asos (kolla här)! 

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.