Fashionjoint

mangos vårplagg

& en stressig helg
Tröja med volanger / Jeans / Väska med spänne / Väska med blad / Tshirt / Omlott tröja / Sneakers / Denim kjol
 

Hej alla fina! Nu sitter jag och kollar lite vårkläder och såg att Mango hade fått in så himla mycket fint. Vill att det ska bli varmare nu så man kan köpa sig en vårjacka och gå runt i sneakers. Blir alltid sugen på mer färg också när solen är framme. Hörrni kolla in denna sjuuukt snygga väska, tror jag bheöver den, haha.

 

Jag hoppas ni har haft en lugn och solig helg och början på veckan. För mig så har helgen varit så hektiskt så det känns som jag nästan hoppat över helgen helt, är så trött! På lördag morgon så befann jag mig i Uppsala för att fixa brynen. Sen snabbt hem igen eftersom Mamma fyllde 50 år och jag hjälpte henne med massa tapasrätter. Av oss så fick hon två saker. Vi ska springa Color Obstacle Rush i Västerås i sommar, ska bli så himla roligt! Ni har säkert hört talas om Colour Run? Tänk er färg och festival men + en massa roliga hoppborgar osv som man ska ta sig igenom. Sedan ska vi även åka iväg och lära oss att dreja och skulptera. På söndagen så städade jag och Emil, bjöd grannarna på middag och hann åka iväg och hälsa på en toypudel. Emil är ju allergisk så vi skulle testa hur det kändes. Det gick toppen! Dem är ju allergivänliga, men vi ville testa ändå! Ni som följer mig på snapchat (@fashionjoint) såg ju hur sjukt söt den hunden var. Såg ut som en liten ruffsig valp, men den var fullvuxen! Så kär i denna ras.


Posted in: Mode





Skrivet av: Mia

Älskar väskan!!! :D

2017-04-04 - 21:09:29
Hemsida: http://mikrissa.blogg.se
Skrivet av: Matilda

Colour run verkar ju så kul men detta låter ju nästan ännu roligare!
Älskar kjolen och t-shirten förresten!! :)

Svar: Ja det ska bli jättekul! :)
sanna hyvärinen

2017-04-09 - 11:44:12
Hemsida: http://holmbergmatilda.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.