Fashionjoint

tre höstväskor

Den lilla svarta väskan
1 / 2 / 3
 
Hej och god kväll! Sitter uppe väldigt sent nu efter idol.. Men ville verkligen blogga då jag varit kass på att uppdatera i veckan. Ville visa vilka fina väskor jag har hittat på Nelly och Gina Tricot. Tycker dem ser väldigt lyxiga och höstiga ut. Den första väskan fick min bästa kompis Sandra nu när hon fyllde år av mig. Den är så himla snygg och jag kommer defenitivt låna den av henne om jag får chansen, vill ha en själv också! Tills jag såg dessa andra två väskor som är väldigt chanel look-a-like, vilket jag älskar.
 
Godnatt.

Posted in: Mode





Skrivet av: Maria Anderzon - skönhetsblogg

jättefina!

2016-09-15 - 02:09:41
Hemsida: http://www.mariaanderzon.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.