Fashionjoint

senaste shoppingen

Toppar ifrån NAKD och H&M
Plisserad mauvefärgad topp ifrån NAKD (klick!) 
 
(Ostrykt hehe..) Topp med öppna axlar ifrån H&M (klick!) 
 
Hej på er! Jag har länge skjutit upp att ta kort på dessa två toppar som är relativt nya i min garderob, som jag velat visa er. Idag när jag vaknade var det strålande sol in i vardagsrummet, så då passade jag på! Den första toppen hade jag förra helgen när vi gick på restaurang i Uppsala. Kände mig så fin i den till mina kostymbyxor, man känner sig väldigt uppklädd och stilig i plisserat material. Tips! Finns i riktigt fin dusty green färg också. Den nedre toppen önskar jag att jag skulle hinna använda mer innan sommaren försvann, så tunn och skön :)
 
Nu tänkte jag faktiskt platta håret, vilket jag väldigt sällan gör för nu ska vi äta hemgjorda hamburgare hos Emils släktingar. Sen ska jag träffa Sandra, får se vad vi hittar på!

Posted in: Shopping





Skrivet av: Emelie Karlsson

Älskar skjortan!

Svar: Köpte den faktiskt av att jag såg en tjej på tågstationen ha den. Så var tvungen att fråga var ifrån den var. Nu har samma sak hänt mig! Hah såå tips testa den på HM, jätte fin :)
sanna hyvärinen

2016-09-17 - 16:56:10
Hemsida: http://gothamalley.blogg.se
Skrivet av: JUNITJEJ

Så fina!

Svar: Tack! :)
sanna hyvärinen

2016-09-17 - 16:56:40
Hemsida: http://www.junitjejen.se
Skrivet av: Felicias mode

Den rosa tröjan <3

Svar: Gillar den jätte mycket jag med! :)
sanna hyvärinen

2016-09-17 - 17:11:24
Hemsida: http://feliciahblogg.webblogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.