Fashionjoint

vinterjackor 2016

Kappor / Varmare / Furry
1 / 2 / 3 / 4
 
Alla borde verkligen äga en kappa, den passar så bra till både höst, vår och vinter. Till vintern så har jag en stor halsduk och vantar till mina kappor ifrån Monki, enligt mig har dem absolut bäst utbud på kappor. Passar perfekt till jobbet och är bekväm men ändå mer uppklädd. Dem finns i så många fina olika färger.
 
5 / 6 / 7 / 8
 
Det här verkligen något jag har tänkt köpa i år. En varmare men kortare jacka. Jag har en Boomerang jacka som går ner över rumpan, som är riktigt varm, för varm ibland. Jag älskar den och kommer ha den hela livet då det är en dyrare jacka i bra kvalité. Dock känner man sig som en michelingubbe i den ibland och jag vill ha en kortare också. Colmar har så många fina!
 
9 / 10 / 11 / 12
 
Vet ni hur många gånger jag har stött på problemet under vintern att man precis ska klä på sig för att man ska på fest, är fixad och allt och man baaa... ehm vilken jacka jag ha för att inte förstöra hela outfiten helt? Känner ni igen er? Den beiga jackan har funnits i svart och jag hoppas hoppas att den kommer in igen, den är så fin och är en mildare variant än dem som är jätte fluffiga.
 
Vill ni ha fler tips på vinterjackor? Kom med önskemål!

Posted in: Mode





Skrivet av: Johanna Utterberg

Så mycket snygga jackor! svar: Bordet är från Jotex! :)

Svar: Tack!!
sanna hyvärinen

2016-10-20 - 10:50:20
Hemsida: http://johannautterberg.blogg.se
Skrivet av: Ljuvajulua

Supersnyggt, jag har två kortare dunjackor och de är guld när det är kallt men inte FÖR kallt :-D en bra investering med andra ord!

Svar: Håller helt med!! :)
sanna hyvärinen

2016-10-21 - 06:50:35
Hemsida: http://ljuvajulia.se
Skrivet av: Julia

Älskar alla kappor på första raden :D

Svar: Jag tycker den tredje kappan har såå fin färg! :)
sanna hyvärinen

2016-10-21 - 23:30:18
Hemsida: http://juliagjohansson.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.