Fashionjoint

Träningskläder

Favoriter på nätet just nu
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6
 
Jag är så sugen på att beställa lite träningskläder. Nu när det börjar bli mörkare ute behöver man all extra motivation man kan få till att orka ut på en runda eller att ta sig till gymmet. Nya träningsskor eller kläder är det bästa enligt mig då! Kollat igenom lite olika sidor som har snygga träningskläder och hitta några favoriter. Diggar den röda jackan som jag gärna vill ha när jag är ute och joggar. Men skulle även vilja ha det första gråa setet då tightsen är så snygga! Malin har köpt dem och dem är såå snygga på.
 
Förresten har ni tips på bra klipp för yogaträning på Youtube? Är klar med mina 30 dagar som jag testat!

Posted in: Inspiration





Skrivet av: Felicia Karlström

Jag måste tipsa dig om Tara Stiles på Youtube, hon är grym på yoga! Kollar in henne! :) Kram!

Svar: Oh det ska jag kolla in :) Jag har kollat på 30 dgr med en tjej som har youtubekontot "yoga with adriene" men jag gillar inte dem så mkt :) Hoppas Tara är lite bättre!!
sanna hyvärinen

2016-10-12 - 16:50:41
Hemsida: http://storasysteralskarmode.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.